Contributie 2018

De contributie voor 2018 is als volgt vastgesteld:

Senioren

€  160,00

per jaar (18 jaar en ouder)

Studentlid

€    90,00

per jaar (studerend; in bezit van

studentenkaart)

Jeugdlid

€    60,00

per jaar

Introducee

Maandbijdrage

Zomerstoplid

€      5,00

€    13,50

€    45,00

per keer

per  resterende maand

maanden mei t/m augustus

Op de jaarvergadering worden de contributiegelden vastgesteld voor het komende seizoen.

Klik hier voor het online inschrijfformulier

Instappen tijdens het seizoen is mogelijk. Men betaalt de resterende maanden de hiervoor vastgestelde maandbijdrage. Men wordt niet automatisch aangemeld bij de KNLTB, indien gewenst kan tegen een meerprijs aanmelding bij de KNLTB plaats vinden. Het opvolgende seizoen bent u automatisch lid. Het recht van de instapregeling komt dan te vervallen. Er kan ook geen gebruik gemaakt worden van een verkort seizoen. Met de KNLTB pas van van WTV mag er ook op andere Montferlandbanen gespeeld worden.

Afmeldingen dienen plaats te vinden bij de ledenadministratie voor 1 december van het lopende seizoen.

Ledenadministratie

Mathilde Menting Weversveld 50 7031 CT Wehl (0314-684005; 06-28435844)

Introductieregeling:

Het is mogelijk 5 keer per jaar iemand te introduceren. U kunt contant betalen aan de bar. Maakt u in ieder geval gebruik van het introductieschrift naast het afhangbord.Jeugdleden mogen 4 keer een jeugdlid van een andere vereniging introduceren: gratis! Ook zij dienen het introductieschrift in te vullen.