Geld van de leden

Even een financieel  stukje over onze tennisvereniging. Om onze vereniging draaiende te houden hebben wij de bijdrage van de leden nodig zowel financieel als ondersteuning bij de activiteiten e.d.

Nu alleen het  financiële gedeelte, ik ben tenslotte penningmeester.

Op dit moment zijn we een gezonde vereniging en dat willen we graag zo houden. Op dit moment hebben bijna alle leden de contributie voldaan. Buiten de betalende jaarleden hebben er zich voor als zomerstoplid ook al weer 17 mensen aangemeld. Deze mensen hebben allemaal een pasje gekregen. Deze zomerleden zijn een welkome terugkerend en soms nieuw aantal mensen die in de zomermaanden bij ons komen tennissen. Mocht je als KNLTB-lid iemand op de baan zien die je niet kent en/of niet heeft afgehangen, wil je dan vragen of ze zomerstoplid zijn? En zo nodig even contact met de ledenadministratie opnemen. (Mathilde Menting, tel.06-28435844) Is men geen lid dan mag je aan de bewuste personen € 5,-/p.p. vragen voor de baanhuur en deze tegoeden graag afdragen aan de bar, Jeroen Steenbreker  of aan mij. Dit is bedoeld om met z’n allen de kosten te dragen zodat we een financieel gezonde vereniging  blijven. En de vereniging is van ons allemaal. Dus VOOR de leden DOOR de leden!! Alvast bedankt allemaal,

Adrie Jansen, penningmeester