Jeugd Tennisfiësta 26-8-2017

Tennisfiësta 26-8-2017

Op zaterdagochtend  26-8-2017 van 9.00u. tot 12.00u. tijdens het open toernooi van WTV wordt er een  Tenniskidsfiësta gehouden. De kinderen maken met allerlei verschillende spelvormen kennis met de mooie sport tennis. Wil je deelnemen, geef je op bij onze tennisleraar Remco Lefering. Ook als je geen les of lid bent.

Naast de inhaallessen wordt er voor onze Tenniskids Rood 3, Dycke, Foppe, Imke, Levi, Lotte, Manou  en Rianne en Tenniskids Oranje 3, Daan, Kjell, Pelle en Pim een tenniscircuit uitgezet en/of spelen zij onderling wedstrijden. De tenniskids zullen laten zien wat ze sinds de start van  de trainingen hebben geleerd.  Iedereen is welkom om het spel van de  tenniskids te komen zien! En last but not least de diploma uitreiking Tenniskids Rood 3 en Oranje 3!

Meer Tenniskids

Ook na de zomer willen wij doorgaan met het aanbod voor tenniskids. Aanmeldingen kunnen via Remco Lefering of Nick Jansen. Ken je ouders van wie hun kind tenniskids wil spelen of ben je zelf ouder en je kind vindt het leuk om tenniskids te spelen! Maak ouders en/of kinderen enthousiast of kom eens kijken op zaterdag 26 augustus aanstaande!

Jeugdcommissie:

Het bestuur wil graag een jeugdcommissie opzetten om de huidige jeugd te voorzien in leuke activiteiten. Mocht je interesse hebben laat het dan Nick of Remco dan weten.

Tenniskids KNLTB

Wist je dat         inmiddels 11 kinderen bij onze club tennisles volgen volgens het KNTLB tennisprogramma Tenniskids!

Wist je dat         de Wehlse tennisvereniging wordt aangesloten bij de KNLTB als Tenniskidsvereniging!

Wist je dat         naast Tenniskidstrainingen er ook een wedstrijdaanbod is voor de Tenniskids bijvoorbeeld de Worldtour of Doetinchem Cup!

Wist je dat         onze tennisleraar Remco Lefering speciaal gekwalificeerd is om volgens het  Tenniskidsprincipe les te kunnen  geven!