Clubkampioenschappen 2016

Beste WTV-vriend(inn)en,

De aanmeldingen kwamen wat langzaam op gang, maar uiteindelijk hebben we 43 spelers die gaan meedoen.

Genoeg om een clubtoernooi te kunnen houden. Maar net als vorig jaar gaan we dit in 1 week afwerken, en wel de week van maandag 27 juni tot en met zondag 3 juli (de 2e week van de oorspronkelijke aankondiging).

Omdat we gaan afwijken kunnen de deelnemers nog wijzigingen doorgeven. Vooral voor degenen die meedoen in meerdere onderdelen heeft dit consequenties, omdat de partijen dichter op elkaar zitten. Tot en met zondag 19 juni kunnen deze wijzigingen en verhinderingen worden doorgegeven op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via www.toernooi.nl

Vanaf maandag 20 juni wordt gestart met de indeling en uiterlijk woensdag 22 juni worden deze gepubliceerd op www.toernooi.nl en krijgen jullie een e-mail hierover. Dus: wijzigingen nog uiterlijk deze week, medio volgende wordt alles bekendgemaakt.

Gr. Pedro en Harry