Verloting 2 kaarten voor de finale Ricoh Open te Rosmalen

Ook bij WTV is de voorjaarscompetitie afgelopen weekend geëindigd. Het heeft ons twee kampioensteams opgeleverd.  T.w.: Vrijdagavond gemend dubbel 35+ 4e klasse en Zaterdag gemengd 17+ 3e klasse. Hartelijk gefeliciteerd. Dat geeft reden tot een feestje om ook deze kampioenen te huldigen.

We sluiten deze voorjaarscompetitie aanstaande zaterdag 11 juni af, met een rondje ballen voor de competitiespelers vanaf 16.00u, om het spannend te maken verloten we rond 17.15u onder de aanwezigen 2 kaarten voor de finaledag van Ricoh Open in Rosmalen op zondag 12 juni. Aansluitend wordt rond 18u de BBQ aan gestoken.

Natuurlijk zijn ook alle andere leden van WTV, of “vrienden van WTV” van harte welkom.

De organisatie is in volle gang. Dus mocht je nu zaterdag 11 juni a.s. een leuk feetje willen bouwen en teven kans willen maken op die 2 fantastische finale kaarten op zondag 12 juni voor Rosmalen kom dan op tijd naar ons mooie melkhuisje.

Wil je ook de deelnemen aan de BBQ (kosten: €7,50 p.p.) dan dien je je wel even op te geven, zodat we met de geplande inkopen hier rekening mee kunnen houden.

LET OP: Dit de aanmelding dient te geschieden vóór donderdag 9 juni. Je kan je opgeven door een mail te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tot zaterdag allemaal