Maak kennis met tennis zondag 6 maart

06- 30 09 0 622

Beste Mensen,

Zoals jullie wellicht weten zijn we als vereniging WTV afgelopen periode druk bezig geweest met activiteiten voor de jeugd. Samen met de scholen, maar ook met o.a. alle tennisverenigingen uit Doetinchem.

In het dagelijks leven hebben we allemaal kinderen om ons heen. Van kleinkinderen, buurtkinderen, eigen kinderen, vriendjes, vriendinnetjes van de kinderen en ga zo maar door. Ongemerkt zijn het er toch heel wat bij elkaar. En heel veel “kleintjes” maken iets groots. Wat zou nu mooier zijn om al deze kinderen kennis te laten maken met ons spelletje: TENNIS.

Daarom hebben de tennisverenigingen van Doetinchem een mooi uitdagend evenement voor deze kinderen georganiseerd. Maak Kennis Met Tennis op zondag 6 maart a.s. in de tennishal te Doetinchem.

Het zou toch mooi zijn om “onze kids” aan het tennissen te krijgen. En wellicht vinden ze het zo leuk dat ze misschien wel lid willen worden bij onze tennisvereniging WTV. Tijdens de kennismaking, onderverdeeld in verschillende leeftijden, zijn er twee of drie leden van onze vereniging aanwezig om deze aspirant leden van de nodige informatie te voorzien en ze een vervolgtraject vanuit onze vereniging aan te bieden.

Dus hoe meer er komen des te beter het is. Maar om deze hal vol te krijgen hebben we jullie hulp hard nodig. Wie wil er helpen?
Ons voorstel zou zijn om alle kinderen in je omgeving hiervoor warm te maken, door ze te vragen, te lobbyen, te facebooken, te instagrammen, te snapchatten, te appen en te mailen, zodat er vanuit Wehl en ver daar buiten heel veel animo voor is. Gaat dat lukken?

Wij zien jullie graag op 6 maart 2016 bij de tennishal in Doetinchem!